Skip to main content

zwroty i reklamacje

Ile mam czasu na zwrot ?

14 dni kalendarzowych od momentu odebrania przesyłki.

Jeżeli masz jakieś zastrzeżenia odnośnie Twojego zamówienia prosimy o natychmiastowy kontakt po otworzeniu przesyłki mailowo na adres: kontakt@hellosukienka.pl lub telefonicznie + 48 515594791

Z opisanego wyżej uprawnienia nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc dodatkowo o wystawienie faktury VAT.

Ile kosztuje zwrot ?

Jedyny koszt jaki ponosisz to koszt dostarczenia paczki na nasz adres firmowy.

Jak dokonać zwrotu ?

Zwracany produkt należy odesłać z formularzem zwrotu na poniższy adres:

hellosukienka.pl
Hucisko 22a, 
26-067 Strawczyn 

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy ?

Zwrot pieniędzy zostanie zrealizowany w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych od daty otrzymania przez nas przesyłki, aczkolwiek dokonujemy wszelkich starań aby został on wykonany jak najszybciej.

Jak złożyć reklamację?

Abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Twoją reklamację, prosimy o przesłanie do nas krótkiego opisu powstania wady i zdjęcia e-mailem na adres kontakt@hellosukienka.pl. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty odbioru przez nas paczki.

Jakie produkty nie podlegają reklamacji?

Naturalne zużywanie się odzieży. Uszkodzenia mechaniczne (otarcie, rozerwanie, naderwanie bądź zadrapanie, oderwanie ozdób, zamka, gumy itp.), oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji. Uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania odzieży niezgodnie z przeznaczeniem. Przebarwienia odzieży lub akcesoriów ze względu na użyte naturalne materiały (np. skóra). 

Jakie są warunki reklamacji?

Reklamacji podlegają przedmioty oryginalnie wadliwe. Hello Sukienka odpowiada przed konsumentem za wady przedmiotu przez okres 2 lat od daty wydania tego przedmiotu.
Hello Sukienka jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym produkcie w tej samej chwili. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego produktu z Umowa Sprzedaży. Podstawa prawna/ Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.).